dinsdag 19 augustus 2008

Peter

Voornaam: Peter
Woonplaats: Baarle (Drongen)
Geboortejaar: 1969
Werk: bestuursfunctie in het onderwijs

Sorry Jeroen, maar je bent niet meer de enige West-Vlaming in merijennieziere. Ik ben geboren aan de zee en opgetogen in het godvergeten Woumen. Toen ik 18 werd heb ik de troosteloze polders en de altijd hard waaiende Zuidwesten wind gelaten voor wat het was en ben naar de stad getrokken. In Gent heb ik de fiets aan de haak gehangen. Er was zoveel meer te beleven. 35 kg later kwam er opeens een drang op om opnieuw te fietsen. Sedert een 8-tal jaar ben ik weer actief. De doelen voor dit jaar zijn opnieuw goud halen in de “Marmotte” en dit ook doen in “Les Trois Ballon”.

Sportverleden: Tot het jaar dat ik bierkoning werd in Gent, heb ik atletiek gedaan. Vooral de 800 en 1500 meters lagen mij.

Hobby's: Ik kan genieten van kunst en cultuur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.