dinsdag 19 augustus 2008

Dirk

Voornaam : Dirk
Woonplaats: Zulte
Geboortejaar: 1964
Gezinssituatie: getrouwd met Mieke
2kinder(en): Sarah en Arno
Werk: bouwvakker

Ik ben dus, zoals je al kon lezen, Dirk .
Mijn grootste hobby was eigenlijk altijd al voetbal. Heb dat 26 jaar volgehouden . (véél te lang)

Het fietsen heb ik pas ontdekt op mijn 39ste. (jammer genoeg) Een fietstest overtuigde mij om mij hier verder in te verdiepen en zo had ik een nieuwe leuke hobby . Ben ondertussen samen met David al in de Alpen weest fietsen en heb al redelijk wat cyclo's gereden.
Nu rij ik per jaar ongeveer 9000 km , tijdrovend maar zeker de moeite !( met dank aan mijn vrouwke)

Volgende zomer zou ik graag terug de bergen intrekken. Dat is eigenlijk het allermooiste voor een wielertoerist! ( voor mij toch)Dit was het dan zo een beetje .

Groeten Dirk ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.