dinsdag 19 augustus 2008

David

Voornaam : David (Achternaam De Bie)
Woonplaats: Zulte
Geboortejaar: 1984
samenwonend met Sarah, dochter van Dirk

Werk: Warehous-operator in Victaulic gelegen in De Prijkels.

Wat moet ik hier nog vertellen, dat ik verslaafd ben aan wielrennen...en voetbal:-p Ik fiets in feite al 8 jaar, maar de laatste 2 jaar meer en efficienter beginnen fietsen onder impuls van mijn schoonvader Dirk. Ik heb hem laten kennismaken met de fiets, maar nu moet ik mijn meerdere bekennen in hem.

Vorig jaar kennis gemaak met Eddy en niet veel later met de Merijenniezere bende waar ik al veel plezier beleefde.

Ik ben dus ook voetbalverslaafd. Ik ben TROTSE abonementhouder op Royal Sporting Club Anderlecht. Ik ga ook af en toe naar het engelse Chelsea gaan kijken. Ikzelf speel geen veldvoetbal meer, alleen nog minivoetbal bij Forza Pinte, een bende maten waarmee we al 2 jaar op rij de vice-kampioen zijn. We doen door tot we kampioen zijn.

3 opmerkingen:

  1. David,ik heb geen probleem met u,kan u goed verdragen,hebben al een paar gezellige fietstochten op ons actief MAAR......

    zoede da abonnementse nie in den vuilbak steken?
    koopt er u 2 nieuwe banden mee volgend jaar,ge gaat er meer aan hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zit me hier zot te zoeken. Wie kan ADK zijn ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hehe, ADK:-) De maks:p maar ik ga uw advies niet doen...gij zout da misschien beter doen:-p

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.