woensdag 27 augustus 2008

Een rit in m'n ééntje

Het is weer woensdag vandaag, dus dat betekent dat er 's avonds een rit op het programma staat met Merijenniezere. Van David, Eddy en Dirk had ik bericht gekregen dat ze niet reden. In de loop van de namiddag volgde een sms van Andy dat hij ook niet kon aanwezig zijn. Dus vertrok ik vanavond naar de startplaats met de hoop nog een metgezel mee te krijgen. Om 19u15 stipt aangekomen, maar niemand te zien. Dan maar even gewacht tot 20 na 7 en dan vertrokken richting Kortrijk... alleen dus...

Omdat ik alleen was en al dagelijks getraind had, maakte ik de rit vandaag ook weer niet te lang.
Naar Desselgem gereden langs de Leie. Daar aan de brug gedraaid om dan aan de andere kant van het water uit te komen en zo richting Sint-Eloois-Vijve. Van daaruit heb ik weer de binnenwegen genomen via Zulte om zo uit te komen in Kruishoutem.

Een kalm ritje dus. Weinig volk op de weg vandaag, nu en dan een enkeling, maar voor de rest redelijk eenzaam.

Toch stond er weer 38,2km op de teller aan 31,1km/u gemiddeld.

Tot zondag dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.