maandag 13 juli 2015

Donderdag Zeerit !

Beste leden,

De zeerit die ik al lange tijd geleden getekend had, zal donderdag in hertekende versie maar met behoud van een groot aantal stukken, vanonder het stof gehaald worden door de deelnemers aan de TransPyreneeën !

Hiermee rijden wij onze laatste volumetraining in aanloop naar ons avontuur voor 2015.

We starten om 10h30 in Kachtem voor een rit van 144km :





Leden die het voelen kriebelen in de benen kunnen uiteraard altijd aansluiten. We rijden sowieso wel 'dagvullend' en 'op reserve' : zoals we het in de Pyreneeën ook zullen moeten doen als we de aankomst willen halen...

Daar staat ons namelijk volgend programma te wachten : http://www.velotour.be/programma/2015/transpyreneeen/programma/
Vijf ritten (gaande van 120km tot 160km, met op de 'minste' dag 2800hm en op de zwaarste dag 4100hm, en de overige 3 ritten ook flirtend rond de 3500hm) die samengeteld 668km vormen, met in totaal 16.000 hoogtemeters.

Volg ons via meldingen op onze site ... Bij deze kijk ik naar de informatica en persgerichte mensen uit het bestuur (en hoop hierbij dat ze 's avonds nog de courage en de energie zullen hebben om zich hieraan te zetten).

Michael

12 opmerkingen:

  1. Voor wie twijfelt om donderdag eventueel een reserve-verlof/recupdag in te roepen: ze geven tot 30° ;-) http://www.meteo.be/meteo/view/nl/65656-Weer.html?period=3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moe zelf niet bij mijn baas aankomen om deze week verlof te nemen! Vanaf morgen waarschijnlijk zelf overuren kloppen!

      Verwijderen
    2. Overuren zijn altijd goed voor iets ! Gelukkig gezien mijn hobby liggen de meeste zoniet al mijn overuren in de winterse maanden... Ongelukkig gezien beperken die overuren zich niet tot een week... Maar zoals ik zei : ze zijn altijd wel goed voor iets.

      Verwijderen
  2. Alé met die temperaturen zal het ook 'werken' zijn op de fiets... Maar leuk werken hé. Ik kijk er alvast naar uit. Als de tijd het ons nog toelaat zou ik nadien nog een recupdrankje drinken op het terras van waar onze start en stopplaats gelegen is...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik pas ook. Vanwaar het plan om in Kachtem te starten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Plan was om een mooie vlakke (zee)rit te brouwen van om en bij de 140-145km. Starten vanuit het Zultse was daarbij niet mogelijk.
      Aldus kwam ik uit op Kachtem.

      Verwijderen
  4. Donderdag verlof nemen en de vrijdag tons weer gaan werken of wa ???😩

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Verlof nemen ligt in smaken (en mogelijkheden) uiteraard... Persoonlijk neem ik liever veel X kort dan weinig X lang... En uiteraard : veel X lang zou misschien nog idealer zijn, maar de utopische wereld bestaat niet. Anders zou het geen utopische wereld meer zijn hé...Dusja : donderdag volle bak fietsen en dan vrijdag (en ook zaterdag) gaan werken.

      Verwijderen
    2. Ja wij moeten een week op voorhand verlof aanvragen en ik heb maar 3 dagen meer dus ik ga zeker niet mee.

      Verwijderen
  5. Ik ben nog opgekweekt in een tijdperk waar er nauwelijks over verlof gesproken werd. Nu is dat toch iets helemaal anders,ik durf ook al wel eens verlof te nemen,al is het dan meestal de zaterdag. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.