zondag 11 april 2010

Steve

Voornaam: Steve
Naam: Reys
Woonplaats: Petegem-aan-de-Leie
geboortejaar : 01/12/1980

beroep: opvoeder

De sportmicrobe werd me met de paplepel ingegeven. Mijn voadre was een fervent loper en fietser, mijn broer en ikzelf zwommen jarenlang competitie. Toen hier in de zomer van 2002 verplicht een eind aan kwam, deed ik mezelf een koersfiets cadeau. Maar elk jaar kwamen er wat kilootjes bij, de conditie nam dan weer af.... Sindsdien gaan mijn sportactiviteiten met zijn ups en downs! Ik hoop, mede door de wekelijkse groepsritten, het jaar eens door te fietsen.

Ik ben een fiere Westfluut (Bruggeling), die zijn Oostvlaamse schone (Sarah) volgde tot Petegem-aan-de-Leie. Samen hebben we een flinke dochter Leonie (°2007).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.