dinsdag 16 juni 2009

Patrick Bauters uit Deinze reist naar Alpe d'Huez per fiets

Patrick Bauters uit Deinze heeft al een contact gehad met Merijenniezere. Hij was het namelijk die tijdens de bevoorrading in de brouwerij Roman te Mater, samen met zijn gezel het opschrift op onze uitrusting probeerde te lezen. Net toen we gingen vertrekken had hij zijn ontcijferingswerk af.

Uit het verslag van die rit, volgend extract:

Wij drie aan een tafeltje een beetje eten en drinken, en achter ons twee man die een hele tijd ons opschrift op onze uitrusting aan het ontcijferen waren. Toen we weg gingen was het ze gelukt en hoorde ik achter mij: "ah t'es merijenniezere !". Ja hoor, het is zo. Van waar zijde gulder ... en hoevele rijde gulder ... de zondag ? .... Alle vraagjes beantwoordt en gezegd dat ze wtvrienden moesten proberen te onthouden zodat ze zeker via Google onze site zouden vinden.
Hierna gingen onze wegen uiteraard elk zijn gang. Wij waren Patrick uit het oog verloren en hij zal allicht onze site niet hebben gevonden, of whatever ...

In elk geval tijdens de voorbije verkiezingen mocht ik nog maar eens keer onze democratie van dienst zijn. Dit keer mocht ik gaan tellen 's namiddags. ... En wie tref ik daar in mijn telbureau aan ... ?
Ja, die man die toen zei: "ah t'es merijenniezere !" Inderdaad, hoe merkwaardig kan het toeval al niet zijn. Patrick heeft die namiddag samen met mij aan het tellen geweest.

Wij hebben gegevens uitgewisseld en Patrick heeft intussen onze site gevonden en goedgekeurd. Hij komt zeker eens mee met Merijenniezere, zie hij.

Maar dat zal niet voor direct zijn, want vrijdag vertrekt hij per fiets richting Alpe D'Huez. Hoe dat in zijn vork zit en hoe het verloopt zal Patrick tijdens de trip pogen bij te houden op zijn blog. Http://tfietserke.skynetblogs.be/ is the place to be om Patricks ervaringen op de voet te volgen.
Intussen is hij ook al opgenomen onder "Sites van ..."

Patrick, jou wil ik zeker de meest fantastische fietsreis toewensen waar je met volle teugen van mag genieten, gespaard van alle pech en andere eventuele miserie. Geniet ervan, en keep us informed.

En als je terug bent, kom dan maar eens Merijenniezere'n.

2 opmerkingen:

  1. Patrick Bauters uit Deinze, als ik me niet vergis vergis werkt hij in Renson? Dan heb ik er nog menig uren bij gewerkt voor mijn verhuis naar Aralco. Patrick succes!!!

    Mvg
    Maarten Van Parijs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Patrick Bauters17 juni 2009 om 21:15

    De ene Patrick Bauters is de andere Patrick Bauters niet.
    1) Beste Maarten,
    De P.B. die jij kent is niet diegene die naar Alpe D'Huez fietst. Maar in ieder geval, bedankt voor de steun !
    2) Beste Eddy,
    Bedankt voor je mooie bijdrage op je prachtige site. Wij zullen er het beste van maken èn hopelijk kunnen we dagelijks de blogs updaten.
    Tot later
    Patrick Bauters

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.