woensdag 15 april 2009

Woe 15-04-2009: een woensdagritje in perfect weertje

Toen ik vanavond in Brussel mijn werk buiten stapte, waren er daar redelijke onweersbuien geweest en zag de hemel er zeer dreigend grijs uit. Dat deed me vermoeden dat, mocht dit in onze contreien ook zo zijn, onze woensdagrit wel eens in het water zou kunnen vallen.

Gelukkig met onze hedendaagse communicatietechnologie en het Short Message Service (SMS) had ik snel via David het bericht dat het bij ons nog schitterend weer was. "Zonneschijn. Fietswere! Tot straks" waren letterlijk zijn -voor mij toch- zeer geruststellende woorden.

Thuis gekomen was ik in geen tijd klaar en op weg. Ik had een latere trein moeten nemen want het op werk had ik op een vergadering voor de zoveelste keer hetzelfde moeten zeggen. De fietsrit kwam weer niets te vroeg ;-).

Aan de Kromme brug stond niemand en tussen die afspraakplaats en deze van Grammenebrug te Machelen, kwam ik Dirk en David tegen die ook aan die afspraakplaats niemand gezien hadden die Merijenniezere-geneugtes wou opzoeken.

Dan maar onder ons drie een mooie woensdagse avondtocht gemaakt. Langs waar ? Wel, kijk zelf maar:

Klik op de kaart voor een grote weergave met meer mogelijkheden.

Deinze, Grammene, Vinkt, Kanegem, Tielt, de Poelberg, Aarsele, Wontergem, Gottem, Olsene ... allemaal plaatsen waar drie fietsers passeerden met reclame voor onze sponsors. Ge weet wel hé
  • Opel Dhont - Machelen
  • BikeCorner - Deinze
  • J&E Projects - Tielt, en
  • Elektra Contractors - Sint-Eloois-Vijve
Toch nog eventjes herhaald, zie eens dat je vergat van eens wat aandacht te schenken aan onze sponsors ;-)

Voor de rest nog twee serieuze fietsmomunenten tegengekomen: in Kanegem, Briek Schotte en te Wontergem, Lucien Buysse. Vooral die laatste heeft een wel heel serieuze blok aan zijn been, vind je ook niet.
Anyway, wil je weten wie ze waren, wat ze deden, ... (enfin de Jambers-vragen), smijt hun namen dan eens in je google (of klik op de linkjes). Dat hier nog allemaal uit de doeken zou het verslag van dit eenvoudige woensdagtochtje teveel stofferen.

Gelijk hoe, wees maar zeker dat Dirk, David en ikzelf er fantastisch van genoten hebben. We vroegen ons eigenlijk wel af waar jullie allemaal zaten ;-).

Enfin, geen nood. Er komen nog woensdagen. Tot de volgende hé

4 opmerkingen:

  1. Ister er daar iets te beleven:-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zat met nen hoest en had nog wat punten te scoren bij mijn lief !


    PS: mijn broere is aant verhuizen denk ik.

    groetn

    Dietn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. der viel daar iets te beleven, maar nu niet meer... :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.