woensdag 15 april 2009

Pascal

Voornaam: Pascal
Naam: Mortier
Woonplaats: Kruishoutem
geboortejaar : 1979

beroep: Treinbestuurder

Ik ben beginnen fietsen toen ik ongeveer 24 was, dat is nu 6 jaar geleden.
Onder impuls van een toenmalige collega heb ik zelfs 2 koerskes meegereden, meer valt daarover niet te zeggen.:-)

Langzaam aan ben ik minder beginnen fietsen en toen ik begon aan mijn opleiding als treinbestuurder en bezig was met verbouwingswerken stond mijn fiets stof te vergaren in de kelder.

Dat bleef zo tot ik op een dag David hoorde vertellen dat hij blijven rijden is en zijn conditie zeer goed was. Toen dacht ik; "dit wil ik ook". Dus opnieuw de fiets op en regelmatig gaan trainen was de boodschap.

Via David heb ik dan ook "Merijenniezere" leren kennen en gaat de liefde voor de fiets steil omhoog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.