zondag 7 november 2010

Zon 7-11-2010: een ritje al over Merelbeke

Na vorige week, bleken onze gebeden verhoord.  Ik herinner me nog hoe Peter me zei "dat het volgende week maar wat droger is".  En ja hoor ... het heeft gewerkt.  Het was zowaar zelfs behoorlijk goed weer, toch voor een zevende november.

Met 7 man sterk begonnen we aan een rit, waarvan alleen Peter wist langs waar die ons zou brengen.  Ik had Peter namelijk gevraagd ons eens te gidsen.  En dat heeft hij uitstekend gedaan.  We kwamen vooral in de streek rond Merelbeke, Schelderode en Vurste in gebieden waar we anders zeer weinig komen.  Onterecht, zo blijkt.

Klik op kaartje voor een grotere weergave met meer mogelijkheden
Dirk, Eric, Pascal, David, Peter, Vincent en ik waren de genodigden op deze ontdekkingstocht.  Naarmate de voormiddag volgde, scheen de zon meer.

Het was een aangename rit.  Zeker voor herhaling vatbaar.  Bij mij deden de beentjes mij in het begin een beetje terugdenken aan de MTB-tocht die ik de dag voordien reed, maar hoe verder deze rit vorderde, hoe minder die beentjes zich lieten voelen.

Aangename kennismaking met Vincent ook hé.  Da's toch nog enen met nen Merckx hé.

Dank, Peter, voor de aangename tocht.

1 opmerking:

  1. Joat joat, was schoon ritje. Heb sms had dat we in De Pinte moesten stoppen!!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.