woensdag 3 november 2010

Maandag 1 nov 2010: VTT Ruiselede "Wood Safari 19"

Op Allerheiligen moet er niet gewerkt worden, dat zorgt dus voor de mogelijkheid om een VTT-ritje mee te pikken. Dit keer in Ruiselede. Zelf had ik er nog nooit gereden, maar Maarten, onze fervente mountainbiker, natuurlijk wel!

Om half 9 hadden we afgesproken aan de inschrijving. Beiden waren we mooi op tijd en konden we dadelijk vertrekken. Voor alweer maar 2,5 euro inschrijving konden we niet klagen hé. Zeker als je weet dat er onderweg nog 2 bevoorradingen waren. En het mag gezegd worden, ze waren zeker en vast de moeite!

Het parcours (50km) was volledig vlak, en leidde ons langs de mooie bossen Bulskampveld en St. Pietersveld.

Grind, gras, modder enz... Alles werd ons voorgeschoteld. Het ene paadje al moeilijker berijdbaar dan het andere, maar daar doen we het voor hé! Dolle pret! Helemaal op het einde toen we dachten dat de rit voorbij was, kregen we nog 1 laatste modderpartij te verduren. Een beetje teveel van het goede, want fietsen was hier onmogelijk. Zo erg dat onze voeten helemaal onder de modder wegzakten. Nog een geluk dat er bij de aankomst een Bikewash voorzien was, dat we niet alleen onze fiets konden proper spuiten, maar ook onze voeten!

En de Leffe heeft gesmaakt! Is het niet, Maarten? :-)

grtz Jeroen

Tot de volgende!

2 opmerkingen:

  1. Dat smaakt inderdaad naar meer...
    Snelle rit, nog wat buiten nagepraat in een stralend herfszonnetje, meer moet dat niet zijn voor mij. In astene kan ik er helaas niet bij zijn. Ik kijk alvast uit naar het zwaardere werk op zondag in het kluisbos.
    Laat maar komen grietje...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat het een snelle rit was is zeker, maar jammer genoeg kan ik het niet meer zien op mijn tellerke. Er moet iets verkeerd gelopen zijn en het staat er niet meer op... :-(
    Misschien dat ik zondag ook van de partij ben in het kluisbos! Ik laat nog iets weten!
    (wees vrij reclame te maken op de site hé)

    grtz

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.