zondag 25 oktober 2009

Zon 25-10-2009: Weer naar Anzegem - Otegem en Zwevegem ...

Bijna een kopietje van vorige week bleek het te zijn: de rit die we vandaag voor de wielen zouden geschoven krijgen. Voor zoiets staat een mens met plezier op hé.

En dan nog rekenen dat we met de uuromschakeling met zijn allen een beetje langer mochten slapen. Bovenop daarop was het vandaag de eerste rit die pas om 9 uur startte, de winterperiode indachtig.

Veel volk vandaag. Met een pelotonneke van 10 man waren we met een aardig bendeke, zo laat op het seizoen. Andy, David, Dirk, Dieter, Philip, Sven, Kristof, Koen, Sven M. en ikzelf.

Altijd leuk om mensen te zien terug komen die reeds eerder eens meereden, vind ik. Dat ze terugkeren wil zeggen dat ze het eerder fijn vonden de vorige keer.

We zouden aan de rustige kant rijden vandaag. Het seizoen is immers voorbij en nu moet een mens zijn gestel wat laten rusten maar het toch aan de praat houden, als je begrijpt wat ik bedoel. Het motortje niet helemaal laten stil vallen, maar toch niet meer laten ontploffen. En dat is moeilijk hoor. Wees daar maar zeker van.

Als hij de rit van vandaag zal zien, zal hij zeker in zichzelf zeggen : "tedju, had ik daar maar niet aan mijn zwembad gezeten !", is het niet Steven ?

Ja, we reden bijna een kopie van de rit van vorige week, alleen toch een ietsje anders en lichtjes ingekort. We zaten dus weer richting Wortegem, Tiegem te rijden. Vanuit Tiegem ging het naar Otegem en Zwevegem, om daar zo te horen een stukje van de E3-prijs te doen. Hier en daar een licht hellinkje, ... leuk.

In Harelbeke viel David plat. Hij zal toch een kleine investering moeten doen: de software van zijn achterste hardware upgraden bvb. Anyway, Dirk heeft weer moeten werken. Sven M. nam actiefoto's, Philip staat te drinken en ik ... ik genoot van het lekkere zonnetje.



Het was een hele schone rit weer, al val ik in herhaling.
Met dank aan onze kampioen voor de foto's en aan Philip en Sven M. voor de gpx, wat mij een hoop tekenwerk bespaart. Top, guy's.

6 opmerkingen:

  1. Tedju! ;)
    Ja schoon ritje idd precies opnieuw! Maar we zijn nie anders gewone é! Grtz!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ge ging ne keer in het water moeten vallen !!! Wat dan?? Was goed ritje om het seizoen te openen . Gr Dirk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eddy, toch maar oppassen aan de waterkant...zeker niet als onze redder der niet bij is eh:-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja want zulke dingen zie ik alle dagen, en meestal loopt da slecht af! Ge hebt chance gehad! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. den upgrade van achterband is gebeurt, alleen ligt het toch aan mijn wiel en niet aan den band ze!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.