donderdag 26 juni 2008

Het eenzame fietsertje...

Gisteren (woensdag) was het zoals gewoonlijk ons weekritje. Maar dit keer konden Andy en Eddy niet aanwezig zijn. Net nu ik wel eens op tijd terug was van mijn werk! Maar niet getreurd, om 19u stond ik aan de Kromme brug te Deinze te wachten op mogelijke "Merijenniezere-deelnemers".

Na 10 minuten wachten werd er dan toch wel wat getreurd, want niemand anders was komen opdagen. Dan ben ik maar alleen vertrokken, tegen de strakke wind in, langs de Leie richting Desselgem. Eens in Desselgem aangekomen was ik toch wel blij, want dan kon ik terugkeren en eindelijk koersen met de wind in de rug! Was me dat genieten!

Al snel was ik terug in St.-Baafs-Vijve en ben ik daar afgeslaan om langs de binnenwegen richting Zulte te rijden. En ja, met dat fameuze bruggetje over de spoorweg! Eens dat overwonnen, was het snel richting Kruishoutem. De brug over de E17 was voorbij voor ik het wist en de Waregemsesteenweg heb ik nog nooit zo snel beklommen als gisteren! Lag dit nu aan de wind of aan de benen? Hmm... misschien een combinatie van beide... :-)

Het was geen grote rit, maar had toch uiteindelijk 47,1km op de teller met een gemiddelde van 29,3.

PS: dinsdag heb ik ook nog een mooi ritje gedaan. Ongeveer zelfde als vorige week donderdag, maar dit keer tot in Brakel en terug. Met onderweg enkele mooie beklimmingen! Misschien om eens in groep te doen? (vanuit kruishoutem had ik 74,2 km aan 28,4 gemiddeld)

Tot de volgende keer!
Jeroen

1 opmerking:

  1. ja, ik zat in deutschland de overwinning tegen de turken te vieren!! Volgende week weer van partij!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.