zondag 29 september 2013

Zon 29 september : naar Dadizele

Deze morgen eerste week van het 'winter'startuur : starten om 9uur dus tot ergens in het voorjaar 2014 van nu voorts.... Goed om te onthouden voor diegenen die er deze morgen niet bij waren.

Met 7 fietsers waren we uiteindelijk : dirk en david die tegen kwamen gereden vanuit Zulte, Wim, Tom VL, den John, cedric die er terug bij was en ikzelf Michael, die ook een stuk tegenreed van Zulte uit.

Nog efkes aan het rondpunt van Zulte gewacht tot 8.20 , gezien Gunther had laten weten dat hij ook kwam. Maar niemand gezien. Dus wij op weg richting het westen.

En dat was deze week rugmee, eerder uitzonderlijk.

Het tempo lag goed maar rustig, rond de 30-31 per uur. Cedric en ikzelf namen 95% van het kopwerk in de heenrit voor onze rekening. Met de rugwind hield dit niets in.

Ondertussen was iedereen gezelllig aan het keuvelen en hoorden we bij momenten bulderlachen. Vele verhalen en opmerkingen over den John en zijn 'vinks'. "My name is John from Deinze City and I like to play with the vinks". Hilarisch, nog het meest van al voor den John himself.

In Dadizele sloeg ik af (ale keerde ik niet mee terug). Ik moest namelijk voor de middag in Elverdinge zijn.

De terugrit heb ik wat het raden naar, maar blijkbaar zakte het tempo niet ondanks de tegenwind.

Volgende week rijden we nog eens langs de rand van de Vlaamse Ardennen, start terug om 9h00 in Machelen.


Michael

4 opmerkingen:

  1. animator van dienst was er ook bij den david die met momenten zat te zingen op zijn fiets
    gelukkig had ik de route bij dus moesten ze luisteren naar mij
    aangename bende ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zijn we nog het duet van Tom en mij vergeten van "Zeg 'ns meisje"
    voor de liefhebbers: bij ons was het beter :-p
    http://www.youtube.com/watch?v=agS0aVBRbPs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog op het laatste een wijziging in de planning, VTT gaan rijden in Ruiselede.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dam dam dam damdam diedudidudi dam dam dam ; zo klonk de mrnz - IC trein van Machelen richting Dadizele op een gegeven moment... Nu de onderhandelingen met de sponsors nog niet volledig rond zijn, misschien ook nog snel een centrum voor psychiatrie aanschrijven ? qua 'return on investment' zitten ze safe bij ons denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.