dinsdag 24 september 2013

Onze Eric op het UCI WK in Tento (Italie)

Toen ik zondag Eric een smsje stuurde waarin ik zei nog niet veel gehoord of gezien te hebben over zijn exploot omdat ik niet thuis was maar dat ik dacht dat het al gedaan zou zijn en ik vooral hoopte dat hij aan deze belevenis een prachtherinnering overhoudt voor jaaaaren van hier en dat ik hem van harte wilde feliciteren, kreeg ik volgende sms terug van Eric :

Het is vandaag doorgegaan en het is inderdaad iets om nooit te vergeten. Het was een mooi maar zwaar parcours en een hoog niveau van deelnemers. Met als resultaat rond de 70ste plaats op 150 deelnemers. Ik heb gereden naar mijn mogelijkheden dus zijn we kontent.

En als je nu weet dat dit de woorden van Eric zijn, dan weet je meteen hoe je dit moet kaderen.

Nogmaals, Eric, een hele dikke proficiat voor je onvergetelijk exploot in la bella Italia, op het WK voor wielertoeristen UCI. Doe het maar hé.

In onderstaand filmke zie je Eric zwaaien op minuut 2:20 ongeveer

3 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.