zaterdag 6 februari 2010

Maarten

Voornaam: Maarten aka Martin
Naam: Haesaert
Woonplaats: Landegem city
geboortejaar: 1976

beroep: Maatschappelijk Assistent

Na een goed gevulde carrière in de plaatselijke chiro (wat gepaard ging met veel honger, dorst en nog meer sigaretten) was het meer dan dringend nodig om wat meer aan sport te doen. Omdat ik niet de man ben van de techniek was fietsen dan ook de sport bij uitstek, gewoon stampen op de pedalen. Ondertussen ook wel ervaren dat er wel wat meer bij komt kijken. Als gevolg van wat problemen met de knieën alle andere sportactiviteiten (oa badminton) afgebouwd. Als surfend op de site van merijenniezere terecht gekomen en dankzij voadre aangesloten bij de groep. En tot nu toe heb ik mij dat nog niet beklaagd.

Ik ben niet getrouwd, maar heb wel een vrouw en twee kinderen, Lars en Stan. Lars is de man die Landegem ondertussen met zijn BMX onveilig maakt. Naast mijn fietsen beschik over een uitgebreide muziekcollectie en durf ik af en toe een optreden meepikken.

Hoewel men dit niet steeds van een ambtenaar verwacht werk ik tenslotte als schoolmaatschappelijk werker bij het provinciebestuur Oost-Vlaanderen.

5 opmerkingen:

  1. een update:
    hoewel ik nog steeds 2 kinderen heb kan ik met enige trots aankondigen dat we vanaf oktober een patatje zullen mogen bijschellen (voor de slechte verstaanders onder ons: er is een derde kind op komst)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. proficiat Maarten

    Groetn

    Dieter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jawadde vent gulle doet er an door! Proficiat zunne!

    Grtz
    Steven

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PROFICIAT. Ahzo trainen voor de marmotte en nog "poerre" over om raak te schieten:-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben nie van de rapste maar toch ook nog ne proficiat hé!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.