donderdag 4 februari 2010

20-03-2010: Omloop Passage Fitness

Met de Omloop Passage Fitness staat de eerste georganiseerde tocht op de kalender waaraan Merijenniezere schikt deel te nemen.

Het is meteen ook de eerste tocht in de Bank van de Post Cycling Tour (vorig jaar was dat nog de Lotto Cycling Tour). Het is even wennen maar ook Bank van de Post Cycling Tour laat zich op den duur ook vlot uitspreken.

Om het even: op 20-03-2010 is er dus de Omloop Passage Fitness, die start aan het wielercentrum Eddy Merckx aan de Blaarmeersen te Gent.


Praktisch:
Wij rijden er bij deftig weer de 110 km.
We spreken er af aan de start om 8:00 uur
We organiseren geen globale voorinschrijving, omdat we de weeromstandigheden van de dag afwachten.

17 opmerkingen:

  1. Praktische details staan gepubliceerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waarom niet een halfuur vroeger STARTEN...vroeg starten is al genoeg bewezen dat je dan op een mooi uur terug thuis bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alé ... toch moeilijk zulle voor de grote hoop goed doen ! Pfffff

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kunnen nog altijd in 2 groepen starten ook. Het nu van vroeg starten is al genoeg bewijzen mijn gedacht...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. David,

    Merijenniezere start om 8:00 uur. Zij die het daar mee eens zijn, laten dat weten en starten om 8 uur.

    Zij die vinden dat dit te laat is, of te vroeg is, laten me weten wat zij gaan doen en starten wanneer zij willen.

    MAAR Merijenniezere start ginds om 8:00 uur. Dat betekent naar goede gewoonte dat men zal moeten zorgen voor zijn inschrijving voor het acht uur wordt.

    Een enquête ga ik hier niet over lanceren. Zoniet ben ik wéér weg voor wéken, zoals met de kledij :(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik start dus graag om 7u30.

    Ben trouwens al ingeschreven:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 08.00 OK! Schoon uur... en vroeg genoeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. IO,

    Voor mij lukt het niet volgende week. Ik zit een weekendje in de Ardennen.

    Als jullie zin hebben, ik zit aan de kanten van Fumay. 'RAVEL RY DE ROME ' is mooi....! Kodie en ik reden deze vorig jaar. Prachtig is het daar....Altijd welkom.

    Amuseer jullie goed zaterdag.

    Net terug van rit: 96 km, mooi tochtje ! Bedankt Eddy en Dirk, twas prachtig, amaai.

    PASCAL proficiat met je nieuwe fiets !

    Groetn

    Dietn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dietn,

    Ik weet nog niet of ik zaterdag de omloop ga rijden. Anders neem ik de auto en kom ik eens af voor een ritje als dat goed is voor jou?

    grts Scallie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Scallie,

    aangezien mijn fiets binnen moet zal ik dit weekend niet rijden !
    De 'Krak' in mijn fiets is er nog niet uit. Ik zal hem woensdag of donderdag binnendoen. Ik vertrek vrijdagmorgen, dus... ik laat hem bij TS bikes staan voor dit weekend.
    Wij plannen later fietstocht Ardennen... ok?

    Groetn,

    Dietn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. io,

    Ja misschien moeten we dit eens samen doen.
    We kunnen dit later eens samen bekijken.

    Groetn

    Dietn.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geen probleem Dieter.
    Geniet van u weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zoals het weer vandaag is is het wel vree deftig weer. Staat het zeker vast dat we maximum 110 kilometer doen. Kwestie om te beslissen of ik al dan niet met de fiets naar de blaarmeersen kom.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. het weer voor vandaag ja...maar het weer voor zaterdag??

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.