zondag 30 november 2008

Zon 30-11-2008: Weeral eerder slecht weer ... zwemmen hé

Weeral was het weer slecht. Niet zo slecht als vorige week maar een combinatie van nachtelijke temperaturen van rond het vriespunt en licht winterse neerslag (smeltende sneeuw - sneeuwregen), gaf toch eerder een onzeker gevoel toen we moesten starten. Dat onzeker gevoel betrof voornamelijk het risico op slippen.

Daarnaast regende het ook nog afzeggingen. Een greep eruit: Peter en Dirk waren ziek, Andy en Jeroen moesten een oude man uit Spanje assisteren en moesten zich daarom helemaal zwart maken en Kodie en Dieter zagen het niet zo direct zitten in de koude, maar vooral dan de combinatie koude - nat.

Bleven dus juist ik en David over.

We zijn dan maar naar Palaestra geweest waar we aardig wat baantjes getrokken. Nadien in het cafétaria een koffietje en een aperitiefje.

't was heel leuk, en ik ben zeker dat David het met me eens is, maar ik zou toch zo graag weer met mijn fietske rijden. Hopelijk was dit de laatste zwembeurt.

Tot volgende week !

10 opmerkingen:

  1. Hallo Stijn hier,
    Op 13December geef ik een eetfestijn (In de Rekkelinge).Bij deze zou ik zoveel mogelijk volk uitnodigen om te komen eten :) .


    Op het menu : -Kalkoenfilet in roomsaus met warme groenten.
    -Aperitief inbegrepen
    - Na eten Muziek 70-80-90

    Prijs :Volwassenen 15€ Kinderen 7€

    email : stijnoppeel@hotmail.com

    Alvast bedankt en messchien tot dan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb juist het weerbericht gezien.
    Voor volgend week-end ...
    Wisselvallig en 7 graden,
    zal dus niet veel beter zijn..

    Erwin VM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stijn,
    Ik kan niet aanwezig zijn. Ik ga die dag naar een kerstmarkst in Essen, wie weet hoe laat ik terug thuis ben:-p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ge zo blijft verderzwemmen kunde straks triatlon gaan doen met mij:d

    BeantwoordenVerwijderen
  5. David toch bedankt :p .
    Er zijn veel mensen die naar de kerstmarkt gaan dus ik versta het :p.

    Mvg Stijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor de invitatie, maar heb ook reeds andere plannen.
    Kerstfeestje met KAJ van Machelen.

    grtz

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wie heb ik zaterdag in Merijeniezere-kledij gezien in de Pontstraat in Astene?? Hij was al gepasseerd, 'k heb nog geklaxoneerd maar kon nie meer zien wie het was...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. da was ik Sven . Had iets gehoord dat op een toeter leek . Wist nie goe van waar het kwam . Groeten ... Dirk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, mysterie opgelost.. Ik dacht eerst dat het Jeroen was, maar 'k kon de velo nie goe meer zien hé.. (zou ik dan toch nen materiaalfreak zijn :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nee nee, Sven. Da's een eer die je met Kodie gaat moeten delen, vrees ik. Hihi.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.