donderdag 4 december 2008

06-12-08: Sinterklaasveldtocht te Avelgem

Zaterdag reed Andy deze VTT. Jeroen meldde zich ziek, Dirk moest werken en ikzelf zag het niet zitten omdat ik vrijdag met een feestje zat.

Andy stuurde mij deze mail door met een beschrijving van de tocht:
Hier zijn men bevindingen van de vtt in Avelgem.
Een schitterende organisatie met een droomparkoer. Wat kregen voor de wielen geschoven: 4x kluisberg langst waalse kant, paterberg en oude kwaremont, en nog enkele stevige beklimmingen in het bos. Voor mij is dit één van de zwaarste rit met de organisatie Kemmelberg.

Gasten dit is een tocht die we zeker volgend jaar moeten doen, dit was voor mij een ideale training waar ik maar een paar keer in het rood ben gegaan.
Had een gemiddelde hartslag van 156 en een gemiddelde snelheid van 19.5, het aantal km die bij mij op de teller stonden was 64.

spg Andy.


Een zwaar tochtje mijn gedacht...maar wel doe moeite om misschien volgend jaar eens te rijden.

David

1 opmerking:

  1. Ja had ook wel die rit willen rijden. Anders ging ik dat niet voorgesteld hebben hé.
    Maar dit keer besliste mijn gezondheid er anders over. Jammer, maar niets aan te doen.
    Volgend jaar dan hé!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.