dinsdag 30 september 2008

Zondag 28-09-2008: mist, mist en nog eens mist...

Voorbije zondag waren we maar met 3 om te rijden. Andy, David en ik (Jeroen) waren van de partij. Dirk had de avond ervoor een zwaar feestje gehad (als ik me niet vergis), Eddy kon niet komen wegens andere verplichtingen.
Maar geen nood, zoals gewoonlijk startten we onze rit om 8u30 stipt.

De plannen waren om naar een oude spoorweg te rijden die nu volledig geasfalteerd zou zijn. Deze start in Oudenaarde en eindigt in Ruien.

Langs waar we precies gereden hebben om in Oudenaarde te geraken was moeilijk te zien door de dikke mist. Ik weet wel dat we door Ooike gereden zijn (dankzij de bordjes langs de weg). Daarna de grote baan op naar Oudenaarde centrum en van daaruit naar het rond punt in Leupegem. En zo vonden we snel onze weg naar die oude spoorweg en konden we ongeveer 8km lang gewoon rechtdoor rijden om perfect gegoten asfalt. Volgens mij moet je daar ook een mooi landschap rond je heen hebben, maar dat konden we weer niet zien. Ja... door de mist!

Dan startte onze terugweg langs Tiegemberg waar we het vrij kalm hielden dit keer. Op de Innergetic pijl was dat net ietsje anders...
Vanuit Tiegem reden we richting Waregem om uiteindelijk in Kruishoutem uit te komen.

Elk nog een pintje of 2 genuttigd bij huize Jeroen & Delphine en daarna zetten David en Andy hun terugweg naar huis verder...

Zo was die zondagvoormiddag ook alweer voorbij...

Bedankt gasten voor de rit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.