woensdag 1 oktober 2008

EnNuiEstAnUldre ... en nu is het aan jullie

De afgelopen maanden schijnt deze webstek redelijk wat bezoekers te hebben gehad. Jullie zijn van over het hele Vlaamse landsgedeelte, van de kust tot in Limburg. Heel af en toe wordt er zelfs vanuit het buitenland geklikt.

Opvallend is dat jullie bij elk bezoek toch enige tijd op de site blijven en heel vaak meer dan één pagina lezen.
Even opvallend, en voor de makers hartverwarmend, is dat meer de helft van alle bezoekers terugkeren naar de site. Dat doet deugd ! Zeker weten.

Als we nu op al dat statistisch cijfermateriaal eens een virtueel gezicht zouden kunnen kleven, ..., dat zou zeer aangenaam zijn.

Vandaar de oproep aan elke bezoeker om hier een reactie te plaatsen en erin te vertellen van waar hij is, hoe hij/zij de site gevonden heeft en of hij/zij de site OK vindt en waarom. Wat er beter kan, mag natuurlijk ook gemeld worden. Je hoeft echt geen boeken te schrijven hoor, maar het zal mij (en allicht ook elke andere bezoeker) benieuwen wat dit gaat opleveren. ...
Ik zou zeggen in ons dialect EnNuiEstAnUldre (en nu is het aan jullie).

Klik hier of hieronder op het woord Reacties, en ga er maar voor ...

25 opmerkingen:

  1. Allééééé maatjes...
    Kzal ekik hier dan is eerst iets schrijven e. Ik ben Jan, collega van den Eddy, maar vooral ook ne moat van den Eddy. Ik ben vrij sportief aangelegd, dus tzal er ooit wel is van komen da we thope gaan rijje om het in zijn Deinze's te zegge ;-)

    Maar tegenwoordig bennek vooral in de fitnesszaal te vinden. Buiten sport in het algemeen bennek graag in gezelschap van mijn maten. If you need some more info, just ask.

    greetz
    Gianni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, ben van Schellebelle.
    Site ontdekt via link in Wielertoerist.be
    Heel toffe site. Leuke verhalen, schoone kaartjes

    Doe zo voort

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jips,

    Ik(Thomas) was erbij toen eddy zen eerste jaar op de velo zat, we hebben veel mooie tochtjes gemaakt, met als hoogtepunt toch wel de davitamon classic & eddy... Helaas heb ik dit jaar bijna niet gefietst en de reden weet ik zelf niet echt... Volgend jaar ga ik zeker een paar keer mee met uw bende eddy !

    grtz

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hay ,

    ik ben franky , collega van dirk
    ge weet wel , jullie kopman.
    toffe site zou ik zeggen en
    boeiende verhalen .

    aja , wie nog geen doel heeft gesteld voor volgend jaar , hier een tip :
    beter fietsen dan dirk .

    groetjes ; franky

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Franky, ge moogd altijd keer afkomen. Laat de tieltse renners voor een keer en kom eens af met ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben dus Sven. Als afwisseling op mijn skeeler- en schaatstraining rijd ik als ik tijd heb, en in Astene vertoef, graag mee met Eddy en co..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. yeps snelle eddy

    Ben dus via snelle eddy,in contact gekomen met de blog.Moet dus zeggen da het een schone blog is,en telkens schone ritverslagen.Misschien zie jij mij volgend seizoen terug als ik volledid herstelt ben van mijn rugoperatie.Doe zo verder mannen,goed bezig!!!!!!

    Groetjes uit desselgem
    GUNTHER

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eddy en Johan was het geloof ik, bedankt voor het ritje van zaterdag toen ik thuis kwam 75 km, 12000 in totaal en 31,7 gemiddeld, was leuk rijden en kennismaken,
    tot fiets

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het was Dirk en Eddy, Alain ...Gr Dirk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn excuses, dacht al dat verkeerd was maar was al verzonden, en was niet zaterdag maar woe 31 dec, lol 2 fouten, goe bezig, tot fiets

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Alain , nie mee inzitten ... wie mist er ne keer niet ! Kom maar ne keer terug mee fietsen ! Gr Dirk

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo, ik had vorig jaar het genoegen om enkele keren mee te fietsen door de Vlaamse Ardennen met Eddy, Andy, David, Stijn & Co.

    Het was best leuk & dus zeker voor herhaling vatbaar. Ik hoop dit jaar meer van de partij te zijn...

    Groetjes & tot dan, Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Doe maar, Jo, doe maar gerust.
    Trouwens, hou deze site maar verder goed in de gaten. Binnenkort weer kledij hé... moest ge geïnteresseerd zijn.

    Grtz,

    Eddy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel toffe site en aan de reacties te zien ook een heel toffe personen.

    Ge moogt mij in de toekomst zeker eens verwachten (wss zondag al zoals afgesproken met Eddy).

    Groeten

    Wesley

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey,

    gewoon eens goeiedag komen zeggen bij een oude bekende die ik ooit via het net heb leren kennen. Den Eddy natuurlijk... Ik ga nu ook de draad terug oppikken met het biken en je kan m'n profiel al hier bekijken.

    http://www.wielertoerist.be/Barbeque/profiel/?modus=view

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vandaag las ik dit op jullie site.
    " Daar zag Geert, een collega van op mijn werk mij. Hoe hij het deed, mij eruit halen, uit zo'n bende is mij een raadsel. Maar hij deed het. Aangenaam, die begroeting, Geert !"

    Wel Eddy een groot talent valt altijd op zelfs in de MASSA.
    goe bezig ...Doe zo voort

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk voor de reactie, Geert. Weet ge wat ? Als je eens in de buurt zijt, regelen we eens een ritje met Merijenniezere.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Yo de manna, Schoon volk hier van Sint-Truiden. Ik heb het genoegen gehad om jullie Eddy tegen te komen boven op La Redoute. leuk praatje gemaakt terwijl ik om mijn makker stond te wachten en mekaar nog eens tegen gekomen bij de aankomst. 't was mij een aangename kennismaking. Nu is 't alleen jammer dat ik zo ver uit de buurt woon anders kwam ik zeker eens een ritje meerijden met jullie. wie wat meer over mij wil weten vind misschien nog wat leuke info op "wielertoerist" onder de naam "supervitte".

    Vriendelijke groeten uit het mooie haspengouw en hopelijk tot nog eens op de één of de andere tocht.

    Greetzzz, David.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij heeft het toch onthouden ! Super ! ... Nog een David ! Tof.
    En, David, van dat samenrijden... misschien komt dat er nog wel eens van, hetzij alhier, hetzij aldaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo mannen van merijenniezere !
    Vond het zondag een zeer aangename dag om met jullie te mogen meerijden voor tilff-bastogne-tilff, was alleen aan de rit begonnen, maar na 5km kwam ik een groepje tegen van 5 man, en het bleek de mannen van merijenniezere te zijn, ik vroeg of ik met hen mocht meerijden, ik denk dat het aan dirk was en dat was geen probleem, we zijn de ganse rit samen gebleven en de apres met een blonde leffe was zeer lekker ! alvast bedankt nog eens, gr Danny
    Heb er echt van genoten van die mooie dag, en ook om kennis te maken met jullie clubke, moet zeggen,

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Me-riejen-nie-rappe hé, Danny. Aangename kennismaking, maat !

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Danny !
    Aangenaam om u te leren kennen . Hoorde direct da ge ne west-vlaming waart . En da zijn meestal doorbijters é ! Was een leuke rit !! Groeten Dirk ...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey makkers, 't zijn die van Sint-Truiden hier nog eens. 'k weet 't , veel te lang geleden ma nu'k weer met de nacht sta heb ik weinig tijd.
    Vandaag zijn ik en Dirk 't parcours voor morgen in Aywaille gaan verkennen en nu we toch daar waren zijn we La Redoute nog eens opgevlogen( gekropen dus).
    4t parcours voor de Elite is ook geene zever zenne. van km 1 klimmen tot halverwegen waarvan de eerste 2km's echt wel pijn kunnen doen. as ge morgen tv kijkt. goe zien hè, den Dirk heeft een paar keer "Tom" op de weg geschreven. Net waar ze linksaf draaien als ze helemaal boven zijn. zelfs stuk van't parcours van Tilff. (Hij is daar speciaal de Hubo voor binnen gegaan, de kemel... dan zeggen ze iets van klein mannen...

    Allee, groetjes. Veel kijk plezier morgen en zij die zelf gaan bollen. ziet da't "niezere "doet hè.

    David.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Helaba, ik ben 3 van uldere mannen tegengekomen op de sean kelly, schone tenue en vooral schone cervelos, rijk volk bij ulle clubke :-p, ik was die pdger die vroeg waar is eddy, aan zee, hehe en wij maar afzien en eddy zal wel liggen zonnen

    groeten

    Alainovitch

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hey gasten! De rit van gisteren is heel goed meegevallen! Het was een heel aangename eerste kennismaking! Jammer dat ik volgende vier zondagen moet werken, dat ik dus niet kan meerijden in de nabije toekomst. Maar het zal zeker nog eens passen!
    Hopelijk tot snel!

    Groeten,
    Steven

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.