zondag 7 september 2008

Zon 7-9-2008: mooi toerke ... heel nat weer.

Gisterenavond nog gekeken voor een knooppuntentochtje. Eentje dat vlak was, en niet al te lang zodat we zeker op tijd terug zouden zijn. Zo gezegd, zo gezocht.

Maar de nacht bracht naar de morgen toe vooral bewolking en iets later regen, regen, regen ... en nog eens regen. En een sms-je ... "ga nie vertrekken. zo'n rotweer" was zowat de boodschap.

Voor mij kwam die boodschap wat te laat. Ik was helemaal klaar om te vertrekken en op het moment van het vertrek begon het nog maar net een beetje sneller te regenen. Dus vertrok ik voor een knooppuntenrit.
Klik op de kaart om de rit in groot beeld te zien.

Zoals je kan zien ging het langs binnenwegen via Oeselgem naar Wakken. Zo naar Ginste, al over Meulebeke en Marialoop. Pittem en Ardooie werden net niet aangedaan. Verder via Kachtem naar Roeselare. Daar langs een kanaal naar Ooigem en verder via jaagpaden de tocht te laten eidigen.

Het was een leuke rit, die ik alleem het uitgevoerd. En of dat ik alleen was. Ik ben misschien alles samen, hooguit 5 personnen tegen gekomen.

Veel wind is ook mijn deel geweest. Maar dat ik nat was toen ik thuis kwam, en goe nat was moest ik aan niemand meer uitleggen.

Gelijk hoe, het heeft mij deugd gedaan. Tot geneugte, tot merijenniezere

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.