woensdag 20 juni 2007

Uurregelingen

Om leuke dingen ook leuk te houden, willen we ook eens iets vertellen rond uren en de regelingen errond.
Voorgesteld wordt om de ritten op zondag zodanig te plannen dat er gefocust wordt op een aankomst rond 11:00 uur.

Zo kan er al beter pech opgevangen worden : er mag al eens een platte band vallen, we kunnen het zich al eens beter permitteren een foutje te maken in het parcours, we kunnen zo al eens een mindere dag hebben, ...

Speling steken we dan hetzij op het startuur, hetzij op het aantal kilometer dat gepland wordt te rijden.

Doorgaans zullen we dan starten rond 9:00 uur. Week na week zal het juiste afspraakuur tijdig op het mededelingenbord van deze site geplaats worden.

Dit lijkt ons een goede zaak.
Iemand reacties ?

4 opmerkingen:

  1. Eddy,

    een wreed goede beslissing om iets vroeger te starten, zo kunnen we op ons gemak misschien nog een leffeke drinken.
    Als er zondag terug een ritje is zal ik met plezier terug meefietsen. Het was heel aangenaam zondag. Heeeel af en toe hebben we Andy toch een beetje zeer kunnen doen ;-)
    Denk ik toch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeps de mannen

    Ik kan 2 weken niet meerijden wegens "reisverplichtingen". Ik probeer niet veel van mijn spiermassa te verliezen :-). Maar Andy vertelt mij hier in mijn oor dat hij jullie evenveel zal laten doen zweten als ik in het warme Sicilië.

    Ciao

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wie is winox ? Laat me dat eens weten.

    Fastfreddy, goede reis hé, Fré-ke.
    Hopelijk krijg je niet te veel regen hé

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WINOX is de ex-collega van Andy op het voetbalplein. IK was natuurlijk veel beter en daardoor is hij gestopt met voetballen, hij zegt voor zijne knie, maar ik weet beter.
    We gaan hem morgen ne keer serieus doen afzien of zijn vélo!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.