vrijdag 22 juni 2007

Jeroen

Ik ben dus Jeroen, voorlopig nog steeds de enige Westvlaming in de groep? Ik denk het wel hé. Oorspronkelijk ben ik van Tielt, maar woon nu toch al meer dan 2 jaar in Kruishoutem. En stilaan begin ik mijn Westvlaams hart toch te verliezen aan de mooie Oostvlaamse ardennen, te beginnen met Kruishoutem.
Dat was de eerste paragraaf van de eerste versie van Jeroen's steekkaart. Maar nadat bleek via Peter dat hij niet langer de enige Westvlaming in de groep was, volgde deze update:

Naam: Jeroen De Backer
Geboortejaar: 1982
Woonplaats: Kruishoutem (geboren in Tielt)
Gezinssituatie: samenwonend met mijn allerliefste Delphine
Werk: arbeider (zonwering, rolluiken, poorten)

Nu blijkt dat ik niet meer de enige westvlaming ben in de groep, moet ik deze "biografie" een klein beetje aanpassen.

Hobby: Fietsen Maar dat wisten jullie ondertussen wel al hé. Ja, het is vroeger altijd mijn droom geweest om renner te worden, maar had het karakter niet om vol te houden. Daarom ben ik nu één van de zovele "wielertoeristen". Of misschien beter gezegd: "terrorist"???

Heuvelachtige streken liggen me wel. Daar amuseer ik me ook het meest, maar van een snelle vlakke rit ben ik ook niet bang. Graag zou ik in één van de komende jaren de bergen in zuid-frankrijk eens gaan beklimmen. Naar het schijnt is dat echt eens de moeite om mee te maken.

Het is nu mijn 2de jaar dat ik intensief met de koersfiets rij, maar hoop daar nog vele jaren bij te doen.

4 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.