dinsdag 12 november 2013

Spinning op zon 1 en zon 15 december

Beste Leden,

 

Op zondag 1 en zondag 15 december staat een sessie spinning gepland op onze merijenniezere kalender. Als fervente fietsers willen wij toch echt wel 2 uren spinnen na elkaar, starten om 9uur en fietsen tot 11uur.

 

Vermits dit momenteel niet wordt aangeboden in het jeugdcentrum waar we vorige winter naartoe trokken, zijn we alternatieve mogelijkheden aan het uitzoeken.

 

Graag had ik hiertoe van ALLE leden een respons gekregen (via de site liefst, in reactie op dit bericht) of ze AL of NIET zouden komen spinnen op 1 en / of 15 december , ervanuit gaande dat we dit zouden kunnen verwezenlijken dat we toch 2uur kunnen aanbieden.

Het is maar kwestie dat dit mogelijks via een vast groepstarief zou kunnen verlopen , met het gevolg dat als er maar een handvol leden afkomen, de prijs per persoon gevoelig stijgt…

We zouden een 20tal fietsen in ideale geval moeten kunnen ‘vullen’, dus vrienden / kennissen mogen gerust meekomen.

Indien je toezegt om te komen, dan gaan we ervanuit dat je dit ook effectief doet als de datum er is.

 

 

Het Bestuur.

 

                     

 

12 opmerkingen:

  1. michael komt op 1 december ; op 15 december niet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik tom vl dus kom niet op deze dagen .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik verkies het veld of de weg. Tenzij bij extreem slecht weer. Nu al moeilijk te beslissen.

    Gunther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen spinning op 1 en 15 december voor mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. voor mij ook geen spinning (maarten)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe normaal wel mee. Tuurlijk dadde. Een MeRijenNieZere-activiteit. Alleen ben ik pas na vrijdag ek evtl zeker.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Is moeilijk om daar op voorhand over te beslissen.Stel dat het juist mooi zacht weer is ...Zou jammer zijn om dan binnen te gaan spinnen.Dan rij ik liever buiten.Ik zeg dus nee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Op 1dec met 2pers indien het doorgaat

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 01 december op weekend... 15 december mijn madam op weekend...
    Geen spinning voor mij

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Moeilijk op voorhand te zeggen, dus voor mij geen spinning.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.