zondag 29 november 2009

Zon 29-11-2009: slecht, zeer slecht weer ... geen rit.

Zondagmorgen toen ik opstond keek ik buiten, het weer was weer een typisch Belgisch weertje. De regen kwam met bakken uit de hemel gevallen, even klaarde het op en begon de twijfel toe te slaan om toch niet aan te zetten met de fiets. Eddy stuurde een bericht dat het zwemmen ging worden. Ik kon wel in zijn beslissing inkomen en was ook van de partij. Dirk gaan ophalen en naar de Palaestra.
De regen was gestopt, een kleine vloek ging door me heen, het zou eens moeten waar zijn, wij zwemmen en niet meer regenen. Andy stond al te wachten, Pascal kwam, na weken afwezigheid door een knieblessure, ook een duik wagen. Steven als privé redder was ook van de partij. Nog even wachten en daar was ook voadre Eddy.

We sprongen vlug in het water, Steven begon stevig aan zijn lengtes, Andy ging mee gevolgd door de rest van het peloton. Dieter kwam na een 10-tal minuten ons ook vergezellen. De lengtes vlogen voorbij, iedereen ging op zijn eigen tempo, de een wat rapper dan de ander. Een grap hier, een duw daar, alles moet erbij in het zwemmen.

Achteraf nog gezellig den aperitief begonnen, Erik kwam ons vergezellen. Toch een toffe bende die van Merijenniezere. Hopelijk zondag beter weer, de voorspelling zijn alles positief, laten we duimen zou ik zeggen.

David

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.