zaterdag 8 september 2007

Zon 09/09/2007: een ritje zonder ...

Deze zondag ben ik er niet bij. Tedju !

Spijtig, maar familiale verplichtingen -waarom op zondagvoormiddag, vraagt een mens zich dan af- zorgen ervoor dat ik verstek moet laten gaan.

Ik heb begrepen van Andy dat er toch zal gereden worden.

Ik hoop dan ook dat het een hele mooie tocht wordt en reken erop dat ik er alles over zal kunnen lezen op deze webstek.

Veel plezier, en let op van al het volk van de Innergetic Pijl uit Tielt, die misschien langs ons kanten zal voorbijkomen.

Veel plezier en geniet ervan.

1 opmerking:

  1. Zondag hebben Andy, Jeroen en Frederik een mooie rit van om en bij de 80 km (voor de ene was dat uiteindelijk bij thuiskomst iets meer dan voor de andere).
    Machelen, Kruishoutem, Deinze, Bachte Maria Leerne, Sint Martens Latem, ... Lovendegem en dan langs Schipdonkkanaal terug naar Machelen en Kruishoutem, zijn zaken die mij verteld werden.
    En nog goed gebold ook naar verluidt.
    Jammer toch dat ik er niet kon bij zijn hé.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.