dinsdag 7 mei 2013

Zon 5-5-2013 : rit naar Merelbeke

Terwijl de Ronde van Belgie-rijders nog rustend aan het nagenieten waren van hun exploot, was er toch ook voorzien in een normale zondagse rit.

Op naar Merelbeke was het devies.

Zo heel veel rijders waren er niet.  Volgens verslaggever Frederik waren ze maar met drie.  Waar zaten al die andere kan je je dan afvragen hé.  Soit, bref ... hier volgt Frik's bijdrage (waarvoor heel veel dank, Oevelerijenme wordt voor jullie 3 dan ook bijgewerkt)



zoals het hoort een klein verslag van de rit van vandaag;
We stonden paraat met 3 fietsers vandaag, Wim, Tom en ikzelf Frederik. Wim had al een aantal keer meegeweest een aantal weken terug, en Tom kenden we ondertussen al. Als enige in MRNZ-tenu wachtten we op nog meer leden, maar die bleven uit.
Gelukkig had ik de rit naar Merelbeke opgeslagen in mijn Garmin en vertrokken we. Tom legde er direct de pees op met een snedig tempo. Gans de rit hadden we een pittig tempo, wat afwisselend op kop, maar Tom was toch de betere van ons. De wegen naar en van Merelbeke leken me bekend tijdens van 13 januari. En al reeds om 10u30 was de 65km geklonken.
Dank aan Wim en Tom!

6 opmerkingen:

  1. ik moest op zondag naar een communie, zonder had ik misschien ondanks de 560km van de ronde van belgië toch afgekomen voor deze rit

    morgen op hemelvaart ben ik van de partij voor onze rit naar het noorden!

    michael

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had op facebookpagina van Merijenniezere iets geschreven omdat ik achter 3@4 maal proberen iets op prikker te plaatsen niet ging. Had de zaterdag m'n voet beetje verstuikt en zo zondagmorgen met pijn opgestaan en niet weest fietsen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag ervoor 170km en moest vroeg vertrekken naar de voetbal...soit bref...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dag ervoor 200km, daarna nog gewerkt van 15.30u tot 01.00 uur...tegen 01.30u thuis..tegen 02.30u in mijn bed...tegen 06.30 uur terug opstaan voor een ritje van 65km...denk da ge dienen zot nog moet vinden...kwestie van de puntjes op de i te zetten :)

    grtz. fred

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.