donderdag 29 mei 2008

Woe 28-05-2008: Mandeldalroute gereden

Vandaag hebben we de Mandeldalroute nog eens gedaan. Deze route hadden we eerder al een aantal keer gereden en het is waar: het is een mooi uitgepijlde route die zeer dichtbij ligt en dus zichzelf uitnodigt om vaak gereden te worden.

Vandaag waren we met zes om te starten. Ik was verheugd te zien dat Marc er ook eens bij was. Ik kijk er al naar uit dat hij nog eens meekomt, het was immers al van vorige zomer geleden dat hij nog eens mee was.
Verder waren Andy en Jeroen er en reden we David met zijn schoonvader, Dirk, tegemoet. Jeroen was er al met zijn nieuwe aanwinst. Snel is hij wel hé: vorige zondag zijn achterwiel breken en nu al met een spiksplinternieuwe fiets op de afspraak zijn. Proficiat met de aanwinst, Jeroen en veel succes ermee !

Met zijn zessen vertrokken om de Mandeldalroute te rijden. Meer info over de route zelf kan je in het vorig artikel vinden waarnaar hierboven verwezen werd.

In het eerste deel legde Andy er al weer goed de pees op, zeker met al de toch wel felle tegenwind die er stond in het gedeelte van de route langs het jaagpad van de Leie. Die pees heeft er naar mijn aanvoelen voor gezorgd dat Marc in Sint-Eloois-Vijve eieren voor zijn geld koos. Jammer.

David kenden we al, en ik kende Dirk ook al. Enfin, kennen ! Ik had David's schoonvader al een paar ontmoet. Ook Dirk had net een serieuze fietsinvestering gedaan. Dat kon je afleiden aan de hoge graad van blinken van zijn even nieuwe fiets.

We hebben een mooie tocht gemaakt, zeker voor een woensdagavond en een aangename kennismaking beleefd met David en Dirk.

Als iemand hier nog iets aan toe te voegen heeft, laat jullie vooral gaan via de reactie-mogelijkheid hé.

Tot de volgende !

2 opmerkingen:

  1. amaai mijn voeten, 30 tot 35 per uur tegenwind,net iets te straf voor mij,,,,,,succes verder mer de bende

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kom toch maar eens kennis maken. We gaan altijd samen uit, samen thuis.
    Zo zere rijen me niet zulle. Echt niet, moest het zo zere zijn dan haak ik ook af.
    Kom maar af. Met plezier. Stuur eens een mailtje.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.