vrijdag 17 augustus 2007

Don 16-08-2007: een toerke à l'improviste

Vandaag nog een ritje gedaan in de week.

Ik reed met Wouter, die de meesten van merijenniezere (nog) niet kennen. Een fantastische jongeman die heel waarschijnlijk helemaal met zijn fiets vergroeid is, zeker nu hij deze zomer achtereenvolgens de dolomietenmarathon, de Marmotte en Brugge - Mont Ventoux heeft gereden.
Het was vandaag zeker niet de eerste keer dat ik met Wouter reed. En altijd zijn het leuke tochtjes.

Vandaag was het er eentje à l'improviste. Geen parcours dat vooraf bedacht was. Maar zo iets van we zijn nu hier, zouden we dan niet het beste naar daar rijden ? Op deze wijze hebben we toch een mooi toerke gefietst vanavond. Kijk maar:





Eerst reed ik alleen langs het schipdonkkanaal richting Landegem; Wouter doet dat ook maar hij rijdt mij tegemoet. Eens we elkaar troffen, zijn we dan richting Gent gereden langs het kanaal.

Terugkeren hebben we langs kleine binnenwegen gedaan, zoals je kan merken op de kaart.

Goed veel gebabbeld, en op het gemak gefietst (enfin, dat was toch de indruk die ik had). Er was wel veel wind, maar toch was het leuk fietsen.

Is het niet, Wouter ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.