vrijdag 21 maart 2014

Ronde van Vlaanderen

Eens een roundup maken : gaven aan om mee te rijden op de RVV merijenniezere op donderdag :

 

-gunther

-jonas

-eddy

-maarten (indien werk toelaat)

 

Als er nog late bedenkers zijn of mensen die nog niet instuurden : het is NU de moment !

Als er onder de 4 ingeschrevenen zijn die toch moeten annulern : het is voor jullie ook NU de moment !

 

Normaliter rijdt er nog 1  niet lid mee (Wim Demeester).

 

Wat ikzelf betreft : ik had ook ingeschreven, maar mindere conditie doet mij serieus twijfelen. Ik wacht nog een week af om de knoop door te hakken.

 

 

Michael

 

 

3 opmerkingen:

  1. Ik kan dit maar de maandag of dinsdag laten weten voor mijn werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas pindakaas, het werk laat het niet toe.
    Maarten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij verhuizen zaterdag (tijdelijk) naar Laarne. Ik zal deze week vooral bezig zijn met 'den verhuis'

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.