vrijdag 21 maart 2014

E3 prijs zondag 30 maart

Binnen 9 dagen wordt de E3 prijs verreden voor wielertoeristen.

 

Vorig jaar waren we met 7 van de club ook ingeschreven (maarten, gunther, eric, Tom VL, eddy, michael en andy). Die 7 kregen al een mail dat vanaf woensdagmorgen het nodige inschrijvingsmateriaal (kaderplaatje onder andere, waarop wordt gecontroleerd tijdens de bevoorradingen) kan worden afgehaald in de praktijk (churchill laan 14 waregem).

 

Voor diegenen die die dag ook willen meerijden, best zo snel als mogelijk inschrijven ! dan krijg je alles nog vooraf toegestuurd en vermijden we lange wachttijden aan de start de dag zelf !

 

 

 

Tot op E3 , of nu zondag !

 

 

Michael

 

5 opmerkingen:

  1. euh...ik dacht dat ik ook ingeschreven was?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. david, dan zal het niet andy zijn die had ingeschreven, maar jij in de plaats... ik heb het proberen terugzoeken via het kasboek, maar ik vond maar 6 overgeschreven bedragen ; ik dacht dat 7e man andy was, zal jij geweest dan zijn ; tav de mensen van het kasboek : 7e inschrijving staat er mogelijks dan niet in ? ?

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.