maandag 6 juni 2011

Kurt

Voornaam: Kurt
Naam: Demuynck
Woonplaats: Grammene (sinds 2010)
geboortejaar :
1979

beroep: Chef administratie logistiek in Makro te Eke

In mijn afdeling op het werk heb ik een aantal goede collega’s. 1 daarvan is Etienne. Jaren geleden heeft hij er werk van gemaakt om enen zoon te fabriceren. Het is nu net deze zoon die jullie allemaal kennen: David De Bie. Zo ben ik zeer recent in contact gekomen met de toffe bende Merijenniezere. Alhoewel ik de naam niet goed begrijp, want zere rijen ze wel.

Ikzelf ben al van jongs af zot van wielrennen. Na lang zagen bij mijn ouders mocht ik op mijn 17 jaar koersen bij de junioren.  Heb dit slechts 1 jaar volgehouden aangezien unif en koersen volgens mij niet samen gaan. Unif is uitgaan en koersen is het tegenovergestelde. Dus fietsen is in mijn studentenleven bijna volledig weggevallen maar de laatste jaren (en 30kg meer) begon ik in het voorjaar meer te fietsen. Dus de microbe was gebleven.
Toen ik vorig jaar een paar merijenniezere mannen zag rijden in de ‘inwonerskoers’ van Grammene, dacht ik bij mezelf: dat niveau wil ik ook terug!

Ik ben getrouwd met Wendy (onthaalmoeder) en wij hebben samen reeds 3 kinderen (wie mij dit 10 jaar geleden had voorspeld, had ik zot verklaard)
Alessia: 7 jaar worden
Massimo: 5 jaar
Quirina: 3 jaar worden

Dus een goede conditie krijgen, zoals ik het ooit had, zal langzaam opgebouwd worden aangezien mijn 3 kadees veel van mijn vrijentijd wegnemen. Zeker nu dat mijn zoon ook nog eens is beginnen voetballen. Zo kan ik minder op mijnen vélo zitten als ik zou willen.
Maar wanneer ik kan meerijden met Merijenniezere dan zal ik dat zeker en vast doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.