zondag 8 augustus 2010

Zon 08-08-2010: Einde verlof en wat kilo's extra :-)

Na bijna 3 weken niet meer op mijn fiets gezeten te hebben, moest het er vandaag toch eens van komen.  De opkomst van Merijenniezere was schaars.  Zal nog wel te wijten zijn aan de zomervakantie denk ik.  Maar goed, Pascal was er en David ook!  Wij dan maar weg richting Deinze.
 
Geen druppel regen hebben we gehad tijdens de hele rit, maar toch lagen de wegen er verschrikkelijk nat en vuil bij.  Het was alsof de regen ons net ietsje voor bleef.  Maar nog liever dat dan een hele dag regen op je hoofd te moeten krijgen.
 
Eens aangekomen in Deinze reden we verder richting Gavere.  Het was toch even wennen daar in het centrum van Gavere om wat bergop te rijden.  Laat ons zeggen dat ik snel op temperatuur was en dat ik serieus wat extra wind veroorzaakt heb door zo te blazen.  Man man... verlof, eten en drank hebben precies gezorgd voor een terugval op mijn conditie.  Om nog maar van de extra kilo's te zwijgen! Glimlach Emoticon  Maar zo hebben we uiteraard weer iets om aan te werken.  Terug meer trainen, de riem wat harder aantrekken om zo nog klaar te geraken voor de parochianenkoers te Machelen begin september???  We zien nog wel!
 
Ondertussen waren we ergens in de Zwalmstreek verzeild geraakt, langs kleine baantjes waarvan ik niet meer kan herinneren hoe ik er opnieuw zou moeten naartoe rijden.  Maar gelukkig was gps David David er om ons de weg te wijzen en zo uiteindelijk in Oudenaarde uit te komen!
 
In het centrum van Oudenaarde draaiden David en Pascal af richting Schelde om nog wat extra kilometers af te malen.  Hier had ik jammer genoeg de tijd niet meer voor, want ik moest naar een BBQ!  Ja, weeral eten!  Hier komt gewoon geen eind aan!  Moet wel toegeven, het heeft mij gesmaakt! Glimlach Emoticon
 
Omstreeks 11 uur was ik thuis met 70km op de teller.  Tevreden dat ik op de fiets gezeten heb, maar toch gevoeld dat er werk aan de winkel is!  Dus vanaf nu terug elke week van de partij!
 
Tot dan!
 
grtz Jeroen

2 opmerkingen:

  1. Goe geschreven Jeroen. De kilotjes waren zichtbaar, maar twas plezant dus das belangrijkste:-p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat het plezant was, dat is zeker. Dat kunnen ze ons niet meer afnemen. Maar die extra kilo's wel hé! Al één minder ondertussen! :-)

    grtz

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.