donderdag 21 mei 2009

Woe 20-05-2009: avondrit langs de boorden van de Leie

Woensdagavond. Mooi weer met toch redelijk wat wind.

Om 19u zouden we afspraak hebben aan Grammenebrug te Machelen. Ondanks het mooie weer, regende het afzeggingen in de inkomende sms-je van mijn Gsm. De ene na de andere zegde af.

Dan maar alleen op pad. Langs de Leie tot in Desselgem en dan langs de overkant terug. In Sint-Eloois-Vijve dan weer de Leie oversteken. Tot in Zulte weer de boorden volgen en dan via Zulte ploatse de Staatsbaan kruisen om zo meer evenwijdig met de spoorweg naar Olsene, Machelen en Petegem te komen.

Na een kort ritje alleen van een kleine 50 km was ik met een goed gevoel terug thuis gekomen.
Volgende keer heb ik wel weer gezelschap.

7 opmerkingen:

  1. Was er graag bijgeweest, maar huishoudelijke taakjes beslisten daar deze keer anders over.
    Maar geen nood, zondag ben ik er weer... met meer weer! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sorry Eddy,

    voor alle duidelijkheid ZONDAG zit ik in de Ardennen !! Dus ik rij niet mee, jammer genoeg, want ik amuseer mij bij jullie... echtwaar...

    groetn

    Dietn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja, tis nie geestig ze...goe weer buiten en moeten werken:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Den deze zat in Nederland, Roeermond,om door te rijden naar Liedekerke en dan naar de ardennen te vertrekken.
    Zondag ben ik er ook niet bij.
    Grt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Eddy,

    Kheb de site nen keer goe bekeken en tzit verdomd goed in elkaar, immens veel nuttige info. En vooral, het leest héél vlot met konstant nen smile op mijn gezicht. Alsof ik het laatste boek van Herman Brusselmans aan het lezen was. Ge moest journalist geworden zijn! Echt!
    Kheb ook gezien da je zonder helm nie moogt meerijden dus gaak der eerst enen moeten gaan halen.
    Krij zo goed als altijd alleen op meestal autoluwe wegen en dan hebt ge da nie nodig é.

    Kheb dat trouwens niet graag op mijnen kop en kheb overigens nog niet den tijd gehad om er enen te gaan halen. Maar binnenkort ziet ge mij wel hoor!


    groeten hé

    Filip

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.