dinsdag 9 februari 2016

Lendelede-Zilverberg

Ik zat te wachten op een verslag van Jieter Pan euh Pieter Jan maar met zijn nieuwe job op komst zal hij geen tijd hebben denk ik, dus bij deze zal ik nog een keer een woordje placeren. Ze zeiden eerst op het weerbericht dat het heel den dag ging regenen en waaien.... wind was er wel ja maar de regen hebben we niet gezien David heeft gelijk gekregen. Dus de Clubrit ging naar de Zilverberg (hoopje) en om 09.02 zijn we vertrokken met zeven man maar paar honderd meter later waren we al met acht, PJ had nog juist op tijd kunnen aansluiten. De eerste kilometers tot in Harelbeke was het echt stoempen tegen de wind , ik was blij dat ik in een wiel kon kruipen. Van Harelbeke ging het richting Roeselare en een keer dat we daar bijna waren zaten we reeds op het verste punt en was het tijd om langs het kanaal terug te keren tot in Ingelmunster , o ja bijna vergeten ergens in Izegem langs het kanaal is Wim gevallen maar was niets ernstig (helm was wel kapot). In Ingelmunster hadden Koen & ik besloten om verder langs het kanaal naar huis te rijden ipv terug mee naar Machelen, zo hebben we 15 kilometer tegen wind kunnen ontvluchten. Dus bij deze bedankt voor de rit en de compagnie en tot een van de volgende ritten, btw dit waren ze ; Eric- Dirk- Hans- Maarten- Koen- Wim- Pieter Jan- & ondergetekende Tom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.