zondag 15 november 2015

Vlaamse Ardennen

Datum 15/11/2015 ritje met de club naar de vlaamsche ardennen, geen regen maar wel een beetje wind vandaag.... een beetje amaai . Deze morgen wist ik niet met hoeveel we gingen aanzetten vanuit Machelen wel wist ik dat ik alleen met de wind in de rug tot daar mocht, eens daar waren we toch met ne man of  zeven  en de achtste was op komst. Dus samen met Eric -Dirk-Eddy-Vincent-Gunther-Joeri-Kevin- waren we vertrokken tegen de wind in. Via Waregem ging het naar Anzegem en Kaster om zo naar onze eerste helling te rijden de befaamde Nieuwe Kwaremont, vanaf daar ging het een beetje op en neer met de Schapenberg als de steilste. Dank aan iedereen die afgekomen is het was een prima ritje ook al probeerde de wind ons meerdere malen van onze fiets te krijgen. Tot een van de volgende. Tom

3 opmerkingen:

  1. Merci voor het verslag Tom ! Jammer dat ik er niet bij kon zijn... maar waarschijnlijk met mijn salonmentaliteit had ik toch gepast... zo'n stormwind mannekes.Chapeau voor de doorzetters!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.