zondag 22 november 2015

13/12/2015: Op de piste voor het goede doel

Een klassieker in december: Cycling for Life. Die heeft plaats op zondag 13 december. Voor 10 euro kan je een uurtje de piste op (fiets incluis) en zelf rondjes rijden. Ervaring van de voorbije jaren leert me dat dat voormiddag druk bevolkt is en dat die dag helaas ook heel wat niet-fietsers aantrekt, die alle pisteregels aan hun laars lappen (en zelfs gaan slalommen, true story). Vandaar dat ik graag in de namiddag zou willen deelnemen. De idee is om van 16 tot 18 uur te gaan fietsen. Nadien kan er zowaar nog samen iets gegeten worden - of niet. Ik hoor graag wie nog interesse heeft.

http://www.cyclingforlife.be/

4 opmerkingen:

  1. Ik ga passen, die avond ga ik naar Anderlecht. In de voormiddag uitgesloten voor mij. LEVENSGEVAARLIJK met zo'n bende

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik pas, wil dit wel eens proberen maar liefst op een iets minder drukke dag. ( en bij voorkeur ook niet op zondagavond )

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.