maandag 26 oktober 2015

Spinnen voor het goede doel

Fietsvrienden met de term Koda op de poep,

Zoals iedereen weet, hebben verschillende MRNZ-leden een hechte band met Cyclo4Cancer. En die laatste organiseert op vrijdag 13 en zaterdag 14 november haar jaarlijkse spinningmarathon voor het goede doel. Kunnen we deze forum-post niet gebruiken om trachten - in die mate van het mogelijke dat het van de madame toegestaan is - de agenda's gelijk te stemmen?

Ik ga al meteen voor het eerste schot voor de boeg: Samen met Michael ben ik ingeschreven op vrijdagavond van 19.30 uur tot 21.30 uur. De onderhandelingen ten huize 'Mi Casa' zijn lopende om er nadien nog een mild alcoholisch vervolg aan te koppelen :-)

Nog iemand plannen om af te zakken naar het sterk geurbaniseerde Waregem?

http://www.cyclo4cancer.be/nl/spinningmarathon-2015/

3 opmerkingen:

  1. Ik ga de vrijdagavond eentje drinken en de zaterdag spin ik de laatste 2 uur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Correctie hé PJ : ik ga van 18.30 tot 21.30 : de volle vrijdagmarathon van drie uur... en daarna rehydrateren hé.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.