zaterdag 17 oktober 2015

All Time Favourite mrnz-Rides?

Een rittenkalender 'voor en door' de leden, geef toe : de ideale situatie! Vandaar dus de vraag vanuit het rittenbrouw- en kalenderkamp : kan je in een reactie hieronder je all-time favourite top3 van mrnz ritten plaatsen? Op die manier kunnen we de heetste lijst van ritten opstellen en jullie voor de wielen schuiven. Laat ons beginnen met een focus op winterritten : kies dus ook graag minstens 1 rit van een 60tal km in je top3. Ik ben benieuwd.

3 opmerkingen:

  1. Ritje van vandaag was alvast een mooi voorbeeld van een winterrit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit me aan bij Gunther. Wat de rest van het jaar betreft: af en toe zo eens een kasseihelling (met Paterberg en Muur voorop) vind ik ook best leuk. Die mogen er voor mij meer in!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoals vandaag(zondag18/10) was het een goed ritje, naar de vlaamse ardennen hebben we ook eens gedaan in de winter . Maar steek er aub geen kasseien in tes al lastig genoeg tijdens de zomer om over zulke dingen te rijden. Dankt u.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.