maandag 27 januari 2014

Zon 26-01-2014: Gitsberg

Naar Gitsberg... voor ommetoerkes zijn we nog te vroeg op het jaar ...  Zo werd de rit van vandaag op onze kalender aangekondigd.

Als je de rit uitgetekend zag op de kaart, zag je effectief dat we niet al te veel gingen draaien en keren.

In de avond en nacht van zaterdag op zondag trok zelfs een heuse storm door Vlaanderenland met ook behoorlijk wat regen.  Maar op zondagmorgen zou het droog zijn en blijven tot na de middag.

Alzo spraken de weerlui.  Slechts 6 man present vandaag : Dirk, Eddy, Tom VL, Vincent, John en Gunther.  Met ons zessen maakten we er een leuke maar pittige rit van.

De rit was gekruid met 2 platte banden : de eerste was voor Gunther.  We waren zelfs nog niet eens van het Leie oeverjaagpad geraakt.  De tweede was voor mij.  En gesukkeld dat ik dit keer heb om een ander bandje te steken. Pffff

Dit rit zelf was mooi met schone wegen.  Hier en daar kunnen we kritiek leveren op de fietspaden, maar dat is niet nieuw hé.  Hele lange grind op fietspaden, redelijk wat putten, ... een fietser zou ze voor minder mijden, onze eigen fietspaden.

Voor de rest vond ik het mooie rit.  Ik reken er een beetje op dat mijn metgezellen ook nog een toevoegingske aan dit artikeltje zullen maken, zodat het verslag een ietsje beter vollediger op wordt.

Tot volgende week.  Wie komt er mee ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.