dinsdag 12 oktober 2010

Het winterseizoen klopt aan de deur ... tijd voor leven in de Morefretters


Het winterseizoen van 2010 klopt aan de deur.  Tijd om de Morefretters weer tot leven te roepen, me dunkt.

Fanatieke MTB-ers zullen die van Merijenniezere wel niet worden, de klemtoon zal wel op de koersfiets blijven liggen denk ik zo, maar in het winterseizoen kunnen enkele inspanningen in het veld absoluut geen kwaad.




Een oplijsting van de ritten die zich min of meer in onze buurt laten organiseren vind je hieronder aan.


De ritten met een bordeaux blokje ervoor zijn ritten die zo ongeveer op het vast menu van de Morefretters staan en die we liefst met zoveel mogelijk personen samen zouden willen rijden.
De andere zijn vrij af te spreken.

2 opmerkingen:

  1. Blijkbaar zijn Eric en Andy al van de partij zaterdag op VTT Koppenberg. Als ik mijn nieuwe MTB heb tegen dan, zal ik er ook bij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Morgen starten Eric, Maarten, Andy en mezelf om 8u30 op VTT Koppenberg!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.