zondag 5 juli 2009

Woe 01-07-09: langs schipdonkkanaal naar Drongen ...

Woensdagavond rond zeven uur 's avonds. Joepie, we mogen weer fietsen!

Tien voor zeven was ik aan de afspraakplaats aan de kromme brug om door te rijden naar Grammenebrug te Machelen.

Daar zat Dieter mij al op te wachten. Er was nog iemand bij: het was Wouter VH. Hij had nog meegereden in de parochianenkoers van Grammene met Dirk en kende Andy van vroeger. Dirk kwam er ook nog aan en toen het al even voorbij zeven uur was, vertrokken voor het woensdagse tochtje.

Eerst op 't gemak, maar Wouter vond dat het tempo wel iets beter kon. Ergens had hij wel gelijk.

Langs waar we hebben gereden, zie het je best op het kaartje.

Klik voor een grotere weergave met meer mogelijkheden.

Van in Baarle tijdens de terugtocht zette Wouter zich resoluut vooraan en trok hij stevig door. Ik mocht al redelijk in mijn registers gaan zoeken, maar 'k lukte wel. Ik kon zelfs nog eens overnemen op een gegeven momentje.

Enfin we hebben écht gevlogen. Zodaning zelfs dat we op een wip en een knip terug in Machelen stonden. De drie Zultenaars door en ik in Machelen afdraaiend om zo naar huis te rijden.

Ik vond het snel, behoorlijk snel, maar dat kan ook eens geen kwaad.

Tot de volgende.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.