vrijdag 11 januari 2008

Die januari-maand hé ... een weekje niets ?

Die januari-maand hé. Feesten, nieuwjaarsontmoetingen, recepties, ... Komt daar dan nog een verjaardag in de familie bij voor de enen ... nog iets anders voor de anderen.

Punt is dat het zondag (13/01/2008, de datum zit eigenlijk ook al niet mee) iets moeilijker gaat zijn om er een normale merijenniezere-uitstap van te maken.
Ik ben er niet, Andy moet ook al familieverstek geven, Jeroen heeft ook zoiets aan de hand, ...

Na rondvraag blijkt dat het beter is om meteen de rendez-vous voor komende zondag af te zeggen.
Let op : deze van volgende zondag staat er al. En dan rij ik, hé. Zeker weten.

Willen onze nieuwe gasten van vorige zondag toch samen rijden, dan zouden wij dat heel tof vinden. Het verslag van hun eventuele rit, stuur je mij dan maar op. Ik zal het zeker publiceren.

Het beste iedereen en -wat mij betreft- tot zondag 20 jan 2008.

1 opmerking:

  1. Nog dit: de kledij niet vergeten.

    Het ontwerp is ingediend voor productie. Het komt er nu op aan voor jullie om ons zo snel mogelijk te laten weten of jullie een tenue willen en zo ja in welke maat. Heb je daar vragen rond: één adres (je vindt het op deze site).

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.