donderdag 11 september 2014

Zondag 14 september

Beste leden ,

 

Op de officiële kalender van merijenniezere staat voor zondag de Innergetic Pijl geprogrammeerd.

Ik laat het aan de deelnemende leden over om – bij voorkeur als reactie op dit artikel op de site – onderling af te spreken qua uur en locatie om er te geraken/te rijden.

 

Eddy en ikzelf rijden zondagmorgen een rustig ritje, samen met mogelijks nog wat oude en potentieel nieuwe leden, vanaf onze getrouwe startplaats, met start om 8h30. Iedereen uiteraard ook welkom om hierin mee te rijden. Wordt een rustige rit van een 80tal kilometer.

 

Michael

 

 

 

6 opmerkingen:

  1. Voorlopig sta ik alleen op de lijst voor de innergetic. Nog kandidaten?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik start ook om 9u, maar rij maar stuk mee. Late namiddag koers!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou wel willen maar ik mag nog niet, maar er zal nog volk zijn zulle ge gaat er niet alleen staan ;-) . En geeft er maar ne lap op en dit geldt op voor David. Greeeetz tom

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Begrijp eigenlijk niet goed waarom bestuur niet mee doet...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben momenteel van wacht tot morgenvroeg 8uur officieel (meestal kan ik mij daar wel van losschudden tegen 7h30 door de telefoon al te kunnen doorschakelen naar de volgende collega) , maar blijft toch altijd na een mogelijks ook korte / onderbroken nacht een hurry hurry bezigheid. Op verplaatsing dan gaan fietsen zie ik minder zitten. Vooral ook - ondanks dat ik de Innergetic nog nooit zelf gereden heb - vermoed ik dat het Tieltse parcours mij nu zoveel nieuws niet zal voorschotelen, dat het mij er toch zou toe overtuigen... Het staat op de officiële kalender omdat het vanuit mrnz een 'oude traditie' is dat de 'anciens' onder de leden afzakken tot Tielt.

      Verwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.