donderdag 21 februari 2013

Zon 17 feb 2013 : naar Kaprijke

Deze morgen waren er toch terug 9 dapperen die present tekenden aan Machelen brug, ondanks de ijzige koude en vooral de wazigmakende mist : Eddy, Vincent, Nic, Tom VL, Joeri, Frik, John, Michael en de buur van Tom, nl Koen.

Op het programma stond een 80km lange rit, vooral over vlakke wegen richting Maldegem en Kaprijke.

Het tempo lag van in het begin deftig hoog : onder de 30 per uur werd maar zelden gereden, dit allemaal dankzij onze mannen die al van vroeg in het jaar prima in form zitten : als ik het goed heb kunnen zien vanaf de
continu laatste positie waarin ik mijzelf settlede, waren dit vooral Vincent, Nic, Tom VL en John. (corrigeer mij als ik sommigen oneer aandoe).

Heel veel meer kan ik er niet over kwijt. Ik reed achteraan mee, al bibberen van de kou met verkleumde knoken.

Ik laat het aan de commentaren in repliek over om de spicy details te vervolledigen.

Sowieso rijden we komende zondag al terug. Dat het dichtbij is ligt vooral aan het feit dat het verslag laat komt deze week…

Soit, het wordt een tweede vlaamse ardennenrit dit weekend !

Kom maar allemaal terug mee hé! Het wordt terug goed rijden !!


Michael





1 opmerking:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.