zondag 6 december 2009

Zon 06-12-2009: In de regen langs Eke over Oudenaarde naar Kruishoutem.

Het was me weer een gedoe ! Beslissen of we zouden gaan zwemmen en onze Steven gaan bezoeken, of gingen we toch fietsen. Kijken naar buienradar, twijfelen, sms-jes binnenkrijgen en sturen. En weer twijfelen... Wat gaan we doen. Rijden of fietsen.

Hieruit leer ik dat ik in échte twijfelachtig weersvoorspellingen een poll op de site ga zetten.
Vandaag heb ik dan uiteindelijk op aangeven van Andy beslist om toch te gaan rijden. We konden vertrekken in het droge, maar als buienradar juist zou zijn, dan zouden we even nat gaan worden als zouden we gaan zwemmen zijn.

Klik voor een grotere weergave met meer mogelijkheden.

Door al dat overwegen, gecommuniceer, en zo meer, was ik zelf wat laat klaar om nog op tijd te geraken waar ik moest zijn. Maar gelukkig kwamen de gasten mij al tegemoet. Ook David had hetzelfde probleem maar kwam toch nog net op tijd (enfin op mijn tijd) van Zulte aangepuft.

Met 6 man waren we weg voor een mooi ritje. David, Andy, Dieter, Kristof, Peter en ikzelf reden terug naar de Kromme brug te Deinze. Al over de markt, door de Tolpoortstraat sloegen we de Poelstraat in. Zo naar de Krekelstraat en op naar Nazareth. Tussen Nazareth en Eke begon het te regenen.

Ik herinner me nog dat ik boven op de brug over de E17 mijn regenjasje aan te doen. Van Eke reden we naar de Schelde. Langs de Schelde reden tegen de wind in naar Oudenaarde. En blazen dat die deed ... die wind hé.

Hoe dichter we Oudenaarde naderden, hoe harder het begon te regenen. In Oudenaarde zelf was het zelfs precies een echte douche. Nu koud was het niet.

In Oudenaarde draaiden we af om richting Kruishoutem te rijden. Zo kwamen we langs de Delilah-helling, maar er waren amper gemotiveerde zangers mee vandaag.

In elk geval, ik weet niet wat jullie ervan dachten, maar ondanks de regen, heb ik er enorm van genoten. Tot de volgende jongens.

1 opmerking:

  1. deeeeeeeeeeeeeeeeeelilaaaaaaaaaaaaaaah.....

    pfffff, twas te strontweer vo te zingen

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.