dinsdag 12 januari 2016

Zon 17jan : Naar het Meetjesland

Gezien er bij sommige van onze leden wel wat misvatting blijkt te zijn over waar dat Meetjesland nu wel juist gesitueerd ligt op de landkaart, rijden we er komende zondag voor een héél groot aandeel van de rit dwars in. Je kan het daarnaast ook zien als een ideaal loperke van een dikke 70tal kilometer om de basisconditie wat uit te breiden, vooraleer we dan de komende weken ook geleidelijk wat in de hoogte gaan rijden. Zet maar flink op jullie navigatie toestelleke en kom maar mee hé!

5 opmerkingen:

  1. Geen regen of ....sneeuw, dan ben ik erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de rit is alvast opgeslagen nu nog weer afwachten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er is grondvorst voorspeld en met vochtige wegen wil ik Pj indachtig, voorzichtig zijn. Ik ga iets anders doen. Zij die wel rijden, voorzichtig he

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er is grondvorst voorspeld en met vochtige wegen wil ik Pj indachtig, voorzichtig zijn. Ik ga iets anders doen. Zij die wel rijden, voorzichtig he

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik pas. Moet ergens zijn om 12u. Have fun

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.