zondag 17 januari 2016

Naar het Meetjesland

Deze morgen lagen de wegen nat maar niet bevroren dus tijd voor een clubrit , 07.45 sms Koen " ik ga niet mee". Ik zend terug mogowzeg het ligt nie glad zenne , maar nee ging een klein toerke doen dus ik alleen weg. De eerste kilometers tot in vijve (Sint-eloois) lagen de wegen gewoon nat maar zoals Vincent nog zei met de zon die opkwam begon het toch een beetje te vriezen, maar veel was het niet. Eens aan de startplaats had ik nog niemand gezien maar een paar tellen later was Wim daar ook, en ik zei nog tegen hem " ik vrees dat we met ons twee zijn". Maar Wim zag opeens ne witte tornado en daar was Eric dus, nog een geluk dat ik de rit staan had anders was het een uit het vuistje... In Machelen aan dat rond punt lag het echt glad maar ik moet zeggen de rest van de rit viel heel goed mee, ja de eerste winterprik! Bedankt voor het gezelschap en tot een van de volgende. Greetz Tom

5 opmerkingen:

  1. Niet gevroren in de ochtend de auto's waren al vervroren van zaterdagavond 23uur en zondagmorgen buiten geweest om 7u30 en lag nog wit en glad gevroren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als het 3 graden is spreken we niet van vriezen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. John, zondag morgen om 0u30 thuisgekomen nog niets van ijs. (nochtans in Deinze gepasseerd) Om 8u buiten geweest ook geen ijs, vertrokken om 8u25 en dan ist begonnen. Ik heb dan maar gereden ik had toch mijn kostuum aan. Tom bedankt voor de begeleiding!

      Verwijderen
  3. Dan was het zeer plaatselijk zondag morgen 7u30 buiten geweest en hier lag het nog glad ben daardoor zelf niet gaan lopen naar de brielmeersen en terug in mijn nest gekropen anders had ik wel gesport hoor

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.