donderdag 17 september 2015

Wintertraining bij Merijenniezere

Dag iedereen, Gewoon efkes rondvragen wie van jullie in de wintermaanden al wel eens durft te gaan lopen... Misschien dat we op die manier eens een training of wie weet zelfs een wedstrijdje samen kunnen gaan doen. Als er daarnaast andere ideetjes zijn om - naast de gewone ritten van mrnz die uiteraard doorlopen in de wintermaanden - als groep verder te werken aan onze conditie in de winterse maanden, zijn deze altijd welkom hier als reactie. Groeten Michael

14 opmerkingen:

  1. Hey , ik ga af en toe eens gaan lopen en zekers nu met zo'n weer . Dus laat maar iets weten , maar niet op schors!!! grt tom

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben van plan (op voorwaarde dat ik blessurevrij blijf) om tijdens de wintermaanden ook af en toe te lopen.
    Als er ergens eens een wedstrijdje gelopen wordt zou ik misschien wel meedoen, morgen staat alvast al de Corrida van de Leievallei op mijn agenda, de korte afstand.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ga ook al iets regelmatiger lopen, toegegeven. Maar als het weer het toelaat ga ik toch proberen fietsen, maar dan wel zo risicoloos mogelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga ook eens proberen van wat te lopen, maar dan eerder aan een wandeltempo. Samen lopen ga ik dus niet doen maar misschien pik ik wel een wedstrijdje mee, zij het dan van aan de zijlijn ;) De zondagse ritten zal ik zoveel mogelijk meedoen en dit aangevuld met hier en daar een mtb-ritje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik sluit me volledig bij Joeri. Ik heb zowaar nog minder talent op twee benen dan op twee wielen. Ik wil het zeker opbouwen, maar als ik op het einde van de winter eens 7-8 kilometer kan lopen, ga ik al erg trots zijn op mezelf. MTB'en wil ik wel serieus gaan nemen. De voorbije 7 dagen al 3 MTB-routes gereden en het smaakt (steeds meer) naar meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reacties
    1. Daar geloof ik nu eens niks van. :-)

      Verwijderen
    2. Ik geloof het ook niet. Volgens mij gaat Maarten poweren in de gym deze winter

      Verwijderen
  7. Niemand die iemand kent die eens een avond "stability core" kan geven??? Dat lijkt met wel iets nuttigs voor iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als daar een redelijke interesse voor is onder een voldoende aantal leden, wil ik wel iemand aanspreken om dit te doen voor ons. Mogelijks wel een kleine inleg nodig om het te kunnen laten doorgaan. Dus: reageren maar als jullie dit willen zien gebeuren!

      Verwijderen
  8. Ik plan af en toe een Vtt mee te pikken deze winter. Mogelijks nog een poging tot lopen ondernemen, maar zal aan een zeer laag tempo zijn. Stabiliteits oefeningen zijn misschien wel interessant, moet natuurlijk in de agenda passen.Ritjes op zondag staan ook op de planning, mits wintertempo. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik probeer in de winter 1 keer per week op de weg te rijden.
    de rest is lopen en rollen zoveel mogelijk. en als ik geen zin heb doe ik niets ;)
    geen vtt voor mij

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.